Polityka Prywatności

Poniższy wzór polityki cookies chroniony jest prawem autorskim, które przysługują IAB Polska. Z prezentowanego poniżej wzoru polityki cookies możesz skorzystać w całości lub fragmentach wyłącznie z powyższą notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji: http://wszystkoociasteczkach.pl/.

Polityka prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu www.diabetologdladiabetyka.pl z siedzibą pod adresem Specjalistyczna Praktyka Lekarska A. Zawada ul. Mateckiego 22/122 60-689 Poznań

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

c)utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a)„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b)pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c)„wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d)„funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e)„reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem diabetolog.dla.diabetyka@gmail.com lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

 

 

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: www.diabetologdladiabetyka.pl
2.Definicje:
1.Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
2.Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
3.Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie dr n. med. Agnieszkę Zawadę w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
4.Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem
www.diabetologdladiabetyka.pl
5.Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
6.Usługodawca – dr n. med Agnieszka Zawada prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: SPL A. ZAWADA ul. Mateckiego 22/122, 60-689 Poznań, NIP 7792288491 adres e-mail do kontaktu: diabetolog.dla.diabetyka@gmail.com
3.Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
§2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
1.Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem kalendarzy dostępnych dla każdego rodzaju wizyty, dostępnych w zakładkach “leczenie otyłości” oraz “leczenie cukrzycy”.
2.Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest: uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail oraz wykupić przez sklep wybraną usługę.
3.Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
4.Pacjent może najpierw zarezerwować wybrany termin, a w drugim kroku wykupić wizytę. Po opłaceniu wizyty Pacjent otrzyma wiadomość e-mail z linkiem do spotkania online.
5.Opłatę uważa się za dokonaną dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: www.diabetologdladiabetyka.pl
2.Definicje:
1.Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
2.Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
3.Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie dr n. med. Agnieszkę Zawadę w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
4.Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem
www.diabetologdladiabetyka.pl
5.Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
6.Usługodawca – dr n. med Agnieszka Zawada prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: SPL A. ZAWADA ul. Mateckiego 22/122, 60-689 Poznań, NIP 7792288491 adres e-mail do kontaktu: diabetolog.dla.diabetyka@gmail.com
3.Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
§2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
1.Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem kalendarzy dostępnych dla każdego rodzaju wizyty, dostępnych w zakładkach “leczenie otyłości” oraz “leczenie cukrzycy”.
2.Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest: uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail oraz wykupić przez sklep wybraną usługę.
3.Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
4.Pacjent może najpierw zarezerwować wybrany termin, a w drugim kroku wykupić wizytę. Po opłaceniu wizyty Pacjent otrzyma wiadomość e-mail z linkiem do spotkania online.
5.Opłatę uważa się za dokonaną dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy lub potwierdzeniu wpłaty przez serwis PayU.
6. W razie braku uiszczenia zapłaty do 24 h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w
przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, termin uznaje się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.
7. Płatność można uiścić za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej.
8. Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
9. Warunki świadczenia usług realizowanych w trybie stacjonarnym nie są objęte niniejszym
Regulaminem.
§ 3. Reklamacje
1. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
1. Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem.
W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona opłata nie podlega zwrotowi.
2. Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
3. Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem opłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny.
4. Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej
skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia
przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do
anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem opłaty. Opłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go
Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej opłaty.
6. Usługodawca dokona zwrotu odpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego
terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Wymagania techniczne
1.Dostęp do Strony internetowej i kalendarzy wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
1.korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
2.korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
3.minimalne wymagania sprzętowe:
2.Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
3.512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,
4.minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek
5. stałe połączenie do sieci Internet.
2. Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
1.rachunku bankowego,
2.konta poczty elektronicznej,
3.telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§6. Postanowienia końcowe
1.Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
2.Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
3.W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
4.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
5.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 18.11.2023.